baner 11 sztuka bycia razem
baner 2 społecznośc lokalna
baner 5 wszechstronny rozwój zdrowie
baner 4 bariery
baner 1
baner 6 integracja
baner 3 wolontariat
baner 6 wolontariat
baner 8 mistrzowie kodowania
baner 9 mistrzowie kodowanie
baner 10 patriotyzm
Previous Next Play Pause
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
A A A

Międzyszkolny Konkurs Ortograficzny
klas III
„MISTRZ ORTOGRAFII”

    4 marca 2024r. odbył się w naszej szkole Międzyszkolny Konkurs Ortograficzny dla uczniów klas III. Do rywalizacji o tytuł „MISTRZA ORTOGRAFII” przystąpiło 18 uczniów z 9 stargardzkich szkół podstawowych.
    Wszyscy uczestnicy wspaniale poradzili sobie z przygotowanymi zadaniami wykazując się ogromną wiedzą i umiejętnością poprawnego stosowania zasad ortograficznych.

    Jury konkursu w składzie p. Alicja Laskowska – Maślany, p. Monika Szyszka, p. Agnieszka Kruk, p. Jowita Nowak ze Szkoły Podstawowej nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi oraz p. Oliwia Woźniak ze Szkoły Podstawowej nr 3 przyznało następujące miejsca:

 

I miejsce – Julia Dańko Ogólnokształcąca Szkoła Muzyczna I stopnia
II miejsce – Borys Jankowiak Szkoła Podstawowa nr 1
III miejsce – Wojciech Muszyński Szkoła Podstawowa nr 1
Wyróżnienie otrzymała – Karolina Stanisławska Ogólnokształcąca Szkoła Muzyczna I stopnia

 

Zwycięzcom serdecznie gratulujemy.
Organizatorami konkursu były panie: Alicja Laskowska – Maślany, Małgorzata Gawrysiak, Monika Szyszka oraz Agnieszka Kruk.

Materiał nadesłała p. Monika Szyszka

miedzyszkolny konk ortograf 2024

Zapraszamy do obejrzenia zdjęć w naszej galerii

„Matematyka na wesoło”

    „Matematyka na wesoło” to fascynujące spotkania, które odbywają się w naszej szkole raz w tygodniu w ramach dodatkowych zajęć . Program jest dedykowany uczniom klas II i III, pragnącym rozwijać swoje zainteresowania matematyką. Zajęcia charakteryzują się różnorodnymi metodami nauczania, wykorzystaniem interesujących pomocy dydaktycznych oraz angażują uczniów w twórcze zabawy liczbami. Uczestnicy „Matematyki na wesoło” bawią się w konstruowanie własnych gier planszowych z unikalnymi zasadami i ilustracjami, uczestniczą w takich grach jak: bingo matematyczne, szachy japońskie „Złapmy lwa”, układanie klocków PUS. Dodatkowo korzystają z tradycyjnych kart do gry, kości, kart Grabowskiego oraz układają sudoku na specjalnej macie. Te różnorodne aktywności skupiają się na doskonaleniu sprawności matematycznej w każdym jej aspekcie, tworząc przy tym inspirujące i pełne radości doświadczenie dla uczniów.

Materiał nadesłała p. Anna Dąbrowska

matematyka na wesolo 2024

Zapraszamy do obejrzenia zdjęć w naszej galerii

Projekt Edukacyjny

Kreatywna Matematyka

Zadanie na luty: Sensoryczna matematyka

   W lutym tworzyliśmy wspólnie z najmłodszymi uczniami sensoryczne plansze demonstracyjne cyframi. Dzieci wykonywały karty z cyframi wykorzystując różne materiały pod względem koloru, faktur i tekstur co dostarczało dzieciom ciekawych wrażeń dotykowych.
    Celem tych zajęć było:
zaangażowanie zmysłów do nauki matematyki
• ćwiczenia z zakresu terapii integracji sensorycznej
• doskonalenie umiejętności nazywania, odróżniania cyfr oraz ich pisania
• ćwiczenia koordynacji wzrokowo-ruchowej
• rozwijanie motoryki małej i grafomotoryki.

Materiał nadesłała p. Alicja Laskowska-Maślany

kreatywna matema 2024

Zapraszamy do obejrzenia zdjęć w naszej galerii

 

Światowy Dzień Kota

    Wbrew pozorom, nie każdy kraj obchodzi Światowy Dzień Kota w tym samym dniu. Jedynie w dwóch państwach jest on celebrowany 17 lutego: w Polsce i we Włoszech. Światowy Dzień Kota ma podkreślić znaczenie kotów w życiu człowieka oraz zwrócić uwagę na niesienie pomocy wolno żyjącym zwierzętom.
    Nasi uczniowie z okazji tego święta zapoznali się z ciekawostkami dotyczącymi kotów, ich budową, żywieniem, korzyściami dla zdrowia jakie niesie przebywanie z kotem, obejrzeli filmiki i poznali różne rasy kotów.
    Na zakończenie obchodów Dnia Kota, uczniowie klasy 3c wykonali papierowe kotki, którym nadali kocie imiona.

Materiał nadesłała p. Alicja Laskowska-Maślany

dzien kota 2024

Zapraszamy do obejrzenia zdjęć w naszej galerii

Walentynki w klasie 2c

    14 lutego klasa 2c wybrała się na warsztaty walentynkowe do Pracowni Kulinarnej Cook&Fun. Według zasady M. Montessori bardzo ważne jest nie tylko spożywanie posiłków, ale również ich przygotowanie. Dzieci samodzielnie wykonały walentynkowe serniczki na zimno z galaretką, pastelowe serduszka z kruchego ciasta oraz truskawkowo-bananowe Smoothie. Była to ciekawa przygoda kulinarna, miło spędzony walentynkowy czas i okazja, by doskonalić swoje umiejętności praktyczne. Wszystkim walentynkowe słodkości bardzo smakowały!

Materiał nadesłała p. Katarzyna Rudzka

walentynki 2c 2024

Zapraszamy do obejrzenia zdjęć w naszej galerii