baner 11 sztuka bycia razem
baner 2 społecznośc lokalna
baner 5 wszechstronny rozwój zdrowie
baner 4 bariery
baner 1
baner 6 integracja
baner 3 wolontariat
baner 6 wolontariat
baner 8 mistrzowie kodowania
baner 9 mistrzowie kodowanie
baner 10 patriotyzm
Previous Next Play Pause
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
A A A

MYDEŁKA GLICERYNOWE

    Wiosna w pełni, więc czas na pielęgnację skóry. Najlepiej samodzielnie wykonanymi mydełkami. Te wykonane na bazie gliceryny regenerują skórę, czynią ją miękką i gładką. Gliceryna przyśpiesza również gojenie ran i reguluje proces złuszczania skóry. Unikalne produkty ręcznie wykonane z dodatkiem olejków eterycznych i wyjątkowych aromatów są idealne do relaksacji. Takie cuda tylko w pracowni chemicznej podczas warsztatów koła chemicznego. Młodzi Adepci Chemii obudzili swoją kreatywność i stworzyli swoje małe pachnące dzieła sztuki.
    Podczas zajęć wykorzystano materiały zakupione z programu #LaboratoriaPrzyszłości.
Zapraszamy do odwiedzania bloga Młodych Adeptów Chemii redagowanego przez uczniów naszej szkoły (https://blog-chemia-sp2stargard.blogspot.com/).

materiał nadesłała p. Monika Sikorska

mydełka

Zapraszamy do obejrzenia zdjęć w naszej galerii

Zapraszamy do obejrzenia filmu

PORCELANOWA OZDOBA

    Masa porcelanowa to niezwykle efektowna i prosta masa plastyczna do tworzenia rozmaitych dekoracji, zawieszek. Wykananie masy jest niezwykle proste i wymaga tylko kilku składników. Przyjemna w dotyku, delikatna i lekka. Przekonali się o tym najmłodsi, uczniowie klasy 2b i 3c. Podczas warsztatów modułu przyrodniczego wykonali ozdoby według własnego pomysłu. Lepienie figurek, wycinanie kształtów z własnej masy to świetna zabawa. Ciekawym pomysłem jest odbijanie w masie liści, gałązek, szyszek. Wyroby wykonane z masy porcelanowej mogą być użyte do udekorowania pokoju, ale sprawdzą się również, jako własnoręcznie stworzony prezent.
    Podczas zajęć wykorzystano materiały zakupione z programu #LaboratoriaPrzyszłości.
Więcej ciekawych materiałów filmowych z warsztatów przyrodniczych dla klas I-III na blogu Młodych Adeptów Chemii - redagują go uczniowie naszej szkoły (https://blog-chemia-sp2stargard.blogspot.com/).


Materiał nadesłała p. Monika Sikorska

masa porcelanowa 2024

Zapraszamy do obejrzenia zdjęć w naszej galerii

Zapraszamy do obejrzenia filmu

 

Pisanki

    Uczniowie klasy 2b, w ramach modułu przyrodniczego, zapoznali się z techniką decoupageˈu zwaną „metodą serwetkową”. Zwykłe jajka zamienili w niezwykłe pisanki. Wykorzystując delikatne wzory z papieru i naklejając je stworzyli własne kompozycje. Samodzielnie przygotowane pisanki ożywią świąteczny koszyczek i będą ozdobą wielkanocnego stołu.
    Podczas zajęć wykorzystano pomoce zakupione w ramach programu #LaboratoriaPrzyszłości.

materiał nadesłała p. Monika Sikorska

pisanki 2024

Zapraszamy do obejrzenia zdjęć w naszej galerii

WIOSENNY SLIME

    Slime to glutowata masa, rozpowszechniona jako zabawka dla dzieci. Jest idealna do ugniatania, rozciągania, przekładania z ręki do ręki. Każdy może samodzielnie ją wykonać. Zarówno starsi jak i młodsi uczniów świetnie sobie poradzili z tym zadaniem. Wystarczy połaczyć ze sobą kilka składników. My podczas zajęć wykorzystaliśmy klej PVA (nietoksyczny), piankę do golenia oraz aktywator. Dla lepszego efektu można dodać zapach, brokat, barwnik (nawet fluorescencyjny), inne dodatki wedle uznania. Przednia zabawa sensoryczna, stymulator zmysłu dotyku. Doskonale wspomaga rozwój małej motoryki, kreatywność i odstresowuje.
    „Slimowe” warsztaty przeprowadziła pani Monika Sikorska w ramach projektowych lekcji chemii oraz modułu przyrodniczego dla klas młodszych (2b i 3c).
    Podczas zajęć wykorzystano materiały zakupione z programu #LaboratoriaPrzyszłości.
Zapraszamy do odwiedzania bloga Młodych Adeptów Chemii redagowanego przez uczniów naszej szkoły:

https://blog-chemia-sp2stargard.blogspot.com/

materiał nadesłała p. Monika Sikorska

wiosenny slime2024

Zapraszamy do obejrzenia zdjęć w naszej galerii

Zapraszamy do obejrzenia filmu

Styczniowe i lutowe zajęcia Koła Informatycznego
dla klas IV-V i VI-VIII oraz zajęcia lekcyjne z
wykorzystaniem nowoczesnych technologii.
Roku szkolny 2023/2024

    W miesiącach styczniu i lutym zajmowaliśmy się projektowaniem i drukowaniem różnych modeli 3D, obsługą CyberPi oraz podłączonych do mikrokontrolera czujników, a także programowaniem robota JD Humanoid ez-robot.
    W ramach zajęć koła informatycznego próbowaliśmy sterować podłączonymi do CyberPi różnymi urządzeniami, np. silniczkiem elektrycznym. Tym razem chcieliśmy sterować podłączonymi do mikrokontrolera urządzeniami za pomocą sztucznej inteligencji. W tym celu stworzyliśmy w środowisku mBlock model sieci neuronowej, która miała odpowiednio reagować na nasze gesty wykonywane palcami dłoni. Oczywiście taki model należało wytrenować, aby sztuczna inteligencja „zaszyta” w powyższej sieci mogła odpowiednio na nasze gesty reagować – trzeba było jej pokazać wiele różnych przykładów, np. obrazy trzech palców, które miały uruchamiać nasz silniczek i obrazy pojedynczego palca, aby SI zatrzymywała silnik. Niestety, nie zawsze nasza sieć reagowała prawidłowo, ponieważ rozpoznawanie pokazywanych jej obrazów zależało od kilku czynników, np. od oświetlenia w danym momencie, czy ilości pokazanych jej wcześniej przykładów uczących. Jednak uczniowie mieli okazję popracować z prawdziwą SI.
    W ramach naszych zajęć wykorzystywaliśmy CyberPi również do obsługi tworzonej gry platformowej, w której sterowanie postacią podczas pokonywania przez nią labiryntu, mogło być kontrolowane za pomocą joysticka wbudowanego w mikrokontroler. Niektórzy z uczniów wykorzystywali wbudowane w CyberPi diody LED do sygnalizowania np. poziomu życia czy energii postaci.
    W dalszym ciągu niektórzy uczniowie projektowali różne trójwymiarowe artefakty w programie 3D Builder z gry Minecraft, zarówno na zajęciach lekcyjnych jak i kole informatycznym, a potem była okazja do ich wydrukowania. Zaczęliśmy projektować również modele 3D kostek edukacyjnych z różnymi napisami w języku niemieckim, które będą wykorzystywane do nauki języka niemieckiego podczas lekcji. Luty, to czas Walentynek, w związku z tym zaprojektowaliśmy model walentynkowego gadżetu z dwoma sercami.
Zaprogramowaliśmy także naszego robota JD Humanoid, aby wykonywał różne walentynkowe tańce.
Na koniec w ramach akcji charytatywnej, drukowaliśmy breloczki w kształcie ruchomych serduszek.
Podczas zajęć koła informatycznego oraz zajęć lekcyjnych korzystaliśmy ze sprzętu zakupionego w ramach programu #Laboratoria Przyszłości.

Materiał nadesłał p. Bogdan Żych

kolo inf styczen luty 2024

Zapraszamy do obejrzenia zdjęć w naszej galerii

Zapraszamy do obejrzenia filmu1

Zapraszamy do obejrzenia filmu2

Zapraszamy do obejrzenia filmu3

Zapraszamy do obejrzenia filmu4

Zapraszamy do obejrzenia filmu5