Assign modules on offcanvas module position to make them visible in the sidebar.

Our school

baner 11 sztuka bycia razem
baner 2 społecznośc lokalna
baner 5 wszechstronny rozwój zdrowie
baner 4 bariery
baner 1
baner 6 integracja
baner 3 wolontariat
baner 6 wolontariat
baner 8 mistrzowie kodowania
baner 9 mistrzowie kodowanie
baner 10 patriotyzm
Previous Next Play Pause
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
A A A

Szanowni Państwo,

Nasi nauczyciele terapeuci, specjaliści, przygotowali szereg propozycji aktywności, zabaw dla uczniów możliwych do zrealizowania w domu.

Zachęcamy do regularnego odwiedzania naszej strony, materiały będą sukcesywnie uzupełniane.

Zapraszamy do zapoznana się z materiałami przygotowanymi przez:

  1. Nauczycieli świetlicy szkolnej. Kliknij i zobacz proponowane aktywności.
  2. Logopedów. Kliknij i zobacz proponowane aktywności.
  3. Terapeutów integracji sensorycznej:P. Agnieszki Musiał i P. Anny Łotysz Kliknij i zobacz proponowane aktywności.
  4. Dogoterapeuty Kliknij i zobacz proponowane aktywności.
  5. Psychologów i pedagoga. Kliknij i zobacz proponowane aktywności.
  6. Nauczyciela gimnastyki korekcyjnej. Kliknij i zobacz proponowane aktywności.
  7. Nauczycieli biblioteki . Kliknij i zobacz proponowane aktywności. 

Dodatkowo informujemy, że macie Państwo możliwość kontaktu telefonicznego z każdym specjalistą.

Wystarczy zgłosić ten fakt telefonicznie w godzinach od 8.00 do 13.00 dzwoniąc do sekretariatu szkoły

tel. 91 573 41 45

W sprawach technicznych , dotyczących platformy, G Suite np. konta email, resetu hasła itp. prosimy o kontakt z administratorem : P. Joanną Szczecińską : adres email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

 

 

Drodzy Rodzice, Kochani Uczniowie,

w tym doświadczaniu nowej sytuacji, w jakiej się wszyscy znaleźliśmy, chcemy przekazać , że zdajemy sobie sprawę z tego, w jak trudnej sytuacji się Państwo znaleźli . Wielu z nas też jest rodzicami i wiemy, że „ogarnianie” domu, pracy, opieki i edukacji dzieci w jednym to wyczyn niemalże jak wejście na K2 zimą. Nikt nie był na to przygotowany. Wielu z nas nie było również przeszkolonych do zdalnego nauczania i uczenia się, do pracy w chmurze, połączeń online i wielu innych dziwnych sytuacji, z którymi musieliśmy zmierzyć się w ostatnich dwóch tygodniach.

Jako szkoła zrobimy wszystko co w naszej mocy, aby Państwu pomóc. Liczymy również na zrozumienie sytuacji, w której my się znaleźliśmy.

Zgodnie z Rozporządzenie MEN z dnia 20 marca 2020 r. w sprawie szczegółowych rozwiązań w okresie czasowego ograniczenia funkcjonowania jednostek systemu oświaty w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19  uruchomiliśmy w naszej szkole Platformę G Suite. Pozwala ona nam na kontakt z Wami: przesyłanie wiadomości  e-mail, połączenia video, organizowanie wirtualnych klas itp. Na chwilę obecną do naszej platformy zalogowało się i jest aktywnych 97 % uczniów, za co bardzo Wam dziękujemy. Dla ułatwienia organizacji planu dnia, przygotowaliśmy dla każdej klasy plan aktywności ucznia przy komputerze, który pozwoli Państwu i nam na zaplanowanie np. dostępu do komputera w przypadku, gdy w domu znajduje się jedno urządzenie. Każdy uczeń ma obowiązek przynajmniej raz dziennie zalogować się na swoje konto i zrealizować zadania zlecone przez nauczyciela. Prosimy jednak pamiętać, że jako szkoła zawsze będziemy podchodzić indywidualnie do pojawiających się u Państwa problemów, o których prosimy nas informować.

Każdy z Państwa może kontaktować się z wychowawcami, pedagogami specjalnymi , którzy służą wsparciem. Dodatkowo nasi specjaliści, terapeuci, pracownicy świetlicy i biblioteki będą zamieszczać na naszej stronie internetowej propozycje różnych aktywności dla dzieci, które mogą być alternatywą aktywności bez komputera. Zachęcamy też aby w tym trudnym dla wszystkich okresie skupić się na tym, co jest dla nas najważniejsze. Zachęcamy do powtarzania, utrwalania, poszukiwania ciekawych dla siebie rzeczy, rozwijania swoich pasji, spędzania tego czasu kreatywnie i z korzyścią dla swojego rozwoju.

Z pozdrowieniami i życzeniami zdrowia

Dyrekcja i Grono Pedagogiczne SP nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Stargardzie.

UWAGA!

Ze względu na zaistniałą kryzysową sytuację w naszym kraju pedagog szkolny oraz psychologowie udostępniają dla potrzebujących konsultacji uczniów i rodziców swoje adresy e-mail:

Małgorzata Lewandowska-  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Anna Klinik-  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Anna Wójt-  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Zainteresowane osoby prosimy o kontaktowanie się w ramach poniższego harmonogramu:

Poniedziałek: Małgorzata Lewandowska, Anna Klinik, Anna Wójt

Wtorek: Małgorzata Lewandowska, Anna Wójt

Środa: Małgorzata Lewandowska, Anna Wójt

Czwartek: Małgorzata Lewandowska, Anna Klinik

Piątek: Małgorzata Lewandowska, Anna Wójt

W sytuacji braku dostępu do poczty e-mail istnieje możliwość zgłoszenia potrzeby konsultacji telefonicznych, w godzinach 8.00-13.00  poprzez sekretariat szkoły

tel. 91/ 573-41-45

UWAGA!
W związku z zawieszeniem zajęć lekcyjnych w szkole na okres dwóch tygodni uczniowie otrzymają od nauczycieli zestaw zadań do opracowania. Materiały będą udostępniane lub przesyłane drogą elektroniczną od poniedziałku 16.03.2020 r. na adresy e-mailowe uczniów klas 4-8 (na szkolnej platformie Google Apps) lub inną wybraną przez nauczyciela i klasę metodą komunikacji. Dane do logowania do platformy Google Apps zostaną przekazane przez wychowawców w dniu jutrzejszym 13.03.2020 r. po godzinie 14.00.

Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi zgodnie
 z Rozporządzeniem MEN z dnia 11 marca 2020r informuje:

 

Rodzicu,

  • ze względu na bezpieczeństwo zdrowotne Twoje i Twojego dziecka, zajęcia zostaną zawieszone od 12 marca br. W przedszkolach i szkołach podstawowych 12 i 13 marca br. będą jeszcze prowadzone działania opiekuńcze;
  • zachęcaj dziecko do samodzielnej nauki w czasie gdy nie będzie lekcji w szkole. Ministerstwo Edukacji Narodowej na platformie epodręczniki.pl. udostępnia szereg materiałów edukacyjnych, które pozwalają uzupełnić, ugruntować i poszerzyć wiedzę. Dostęp do tych zasobów jest bezpłatny;
  • jeśli masz dziecko w wieku do 8 lat, przysługuje Ci zasiłek opiekuńczy do 14 dni. Szczegółowe informacje znajdziesz na stronie internetowej ZUS;
  • przekaż osobom, które będą opiekować się Twoim dzieckiem, podstawowe informacje dotyczące bezpieczeństwa i higieny;
  • rygorystycznie przestrzegaj w domu zasad higieny i czystości pomieszczeń, w których przebywasz;
  • śledź na bieżąco komunikaty GIS, MZ i MEN o sytuacji epidemiologicznej w kraju oraz informacje przesyłane przez dyrektora szkoły.

W szczególnie uzasadnionych sytuacjach rodzic ucznia z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego może wystąpić do dyrektora szkoły, do której uczęszcza jego dziecko o zapewnienie opieki.

Uczniu,

  • pamiętaj o swoim bezpieczeństwie w domu. Unikaj miejsc, gdzie są duże skupiska ludzi (np. komunikacja publiczna, kino, teatr, centra handlowe);
  • przerwa w funkcjonowaniu Twojej szkoły nie powinna oznaczać dni wolnych od nauki;
  • odpowiedzialnie wykorzystaj czas zawieszenia zajęć w Twojej szkole. Przeczytaj ulubioną książkę, spróbuj uzupełnić swoje wiadomości lub rozwijaj kompetencje. Skorzystaj przy tym z darmowej platformy epodreczniki.pl i materiałów rekomendowanych przez Twojego nauczyciela;
  • przestrzegaj w domu zasad higieny i czystości pomieszczeń, w których przebywasz.

Platforma epodreczniki.pl i materiały do samodzielnej nauki

Zachęcamy nauczycieli, aby w najbliższym czasie wspierali uczniów w nauce i przekazywali materiały do samodzielnej pracy w domu. Szczególnie prosimy o objęcie opieką uczniów, którzy przygotowują się do tegorocznego egzaminu ósmoklasisty, maturalnego oraz zawodowego i udostępnienie im niezbędnych materiałów.   

Rekomendujemy wykorzystanie w tym celu następujących rozwiązań:

  • strona internetowa szkoły;
  • mailing do rodziców, a w przypadku uczniów starszych wysyłanie materiałów bezpośrednio do młodzieży.

Na platformie Ministerstwa Edukacji Narodowej epodreczniki.pl udostępniliśmy e-materiały do wykorzystania przez nauczycieli lub do samodzielnej nauki przez uczniów. Epodręczniki.pl to biblioteka bezpłatnych, sprawdzonych, zgodnych z aktualną podstawą programową materiałów edukacyjnych.

UWAGA!

Od 12 do 25 marca zajęcia w szkole odwołane!

W dniach 12-13 marca

w godz. 7.00-15.00

otwarta będzie tylko świetlica szkolna

wyłącznie

dla tych uczniów, którzy nie mogą mieć jeszcze przez 2 dni zapewnionej opieki.

W pozostałych dniach

16-25 marca 2020r.

SZKOŁA BĘDZIE ZAMKNIĘTA

Dni Otwarte szkoły zaplanowane na 18 marca zostają ODWOŁANE.

 

Szkoły, przedszkola i żłobki zamknięte

Zgodnie z zaleceniami rządu od 16.03. (poniedziałek) przez dwa tygodnie zamknięte będą wszystkie szkoły, przedszkola i żłobki w całej Polsce. W Stargardzie 12 i 13.03. (czwartek i piątek) w wyżej wymienionych publicznych placówkach prowadzone będą tylko zajęcia opiekuńcze. Są one przeznaczone wyłącznie dla dzieci, którym rodzice nie są w stanie zapewnić opieki.

Od 16.03. (poniedziałek) wszystkie publiczne szkoły, przedszkola i żłobki będą już całkowicie zamknięte. Nie odbędą się również zajęcia prowadzone przez kluby sportowe, szkoły językowe i organizacje w siedzibach tych placówek. Zawieszone zostają także zajęcia w Młodzieżowym Domu Kultury i Stargardzkim Centrum Kultury. Zamknięte będzie też muzeum i dwie pływalnie. Apelujemy do wszystkich innych podmiotów o zaniechanie prowadzenia wszystkich form zajęć. Zgodnie z decyzją rządu zalecenie dotyczy także placówek prywatnych.

W związku z wskazaniami rządu i służb sanitarnych przynajmniej do 27.03. (piątek) nie będą odbywały się wszelkie masowe zgromadzenia, których organizatorem lub współorganizatorem jest miasto.

WAŻNE!!!
Rodzice i opiekunowie dzieci do 8 lat mogą skorzystać z dodatkowego, specjalnego zasiłku opiekuńczego. W tym czasie nie będą musieli chodzić do pracy. To 14 dni przysługujące łącznie obojgu rodzicom, niezależnie od liczby dzieci. Zasiłek nie będzie wliczony w ustawowy limit opieki. Mogą z niego skorzystać także rodzice, którzy już wyczerpali zasiłek opiekuńczy na ten rok.

Osoby, które zdecydują się na taką formę opieki nad dziećmi, otrzymają 80% wynagrodzenia. Dodatkowy zasiłek jest wypłacany na takich samych zasadach jak zasiłki z ubezpieczenia chorobowego. Aby z niego skorzystać, należy złożyć oświadczenie u pracodawcy – druk ZUS Z-15 A (w załączniku). Nie trzeba dołączać zwolnienia lekarskiego.

 

UWAGA!

Od 12 do 25 marca zajęcia w szkole odwołane!

W dniach 12-13 marca

w godz. 7.00-15.00

otwarta będzie tylko świetlica szkolna

wyłącznie

dla tych uczniów, którzy nie mogą mieć jeszcze przez 2 dni zapewnionej opieki.

W pozostałych dniach

16-25 marca 2020r.

SZKOŁA BĘDZIE ZAMKNIĘTA

Dni Otwarte szkoły zaplanowane na 18 marca zostają ODWOŁANE.

 

  W związku z zamknięciem wszystkich placówek oświatowych do dnia 25 marca informujemy, że dokumenty związane z przyjęciem dziecka do szkoły na rok szkolny 2020/2021 można przesyłać drogą elektroniczną na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Planowany na 18 marca "Dzień otwarty szkoły" zostaje przełożony na inny termin.

Grafika 

 

POSTĘPOWANIE REKRUTACYJNE DO  I KLAS PUBLICZNYCH SZKÓŁ PODSTAWOWYCH   NA ROK SZKOLNY 2020/2021

 

  1. Do klasy I publicznej szkoły podstawowej, której ustalono obwód, przyjmuje się na podstawie zgłoszenia rodziców dzieci zamieszkałych w tym obwodzie.
  1. Kandydaci zamieszkali poza obwodem publicznej szkoły podstawowej mogą być przyjęci do klasy I po przeprowadzeniu postępowania rekrutacyjnego, jeżeli dana publiczna szkoła podstawowa nadal dysponuje wolnymi miejscami.
  1. Postepowanie rekrutacyjne odbywa sie na wniosek rodziców(prawnych opiekunów) w oparciu o kryteria, o których mowa w ust. 5 w terminach określonych w załącznikach nr  5 i 6  zarzadzenia  Nr  25/2020 Prezydenta Miasta Stargard z dnia 22  stycznia 2020r.
  1. Postępowanie rekrutacyjne i uzupełniające przeprowadza komisja rekrutacyjna.
  1. W przypadu większej liczby kandydatów, niż liczba miejsc w danej szkole podstawowej w postępowaniu rekrutacyjnym  pod uwagę brane są  łącznie kryteria określone  przez Radę Miejską w Stargardzie:

L.p.

Kryterium

Liczba punktów

Dokumenty niezbędne do potwierdzenia kryteriów

1.

Rodzice mieszkają w Stargardzie

20

oświadczenie rodziców

2.

Kandydat uczęszczał do oddziału przedszkolnego w danej szkole

10

dokumentacja szkolna

3.

W szkole obowiązek szkolny spełnia rodzeństwo ucznia

10

dokumentacja szkolna

4.

W obwodzie szkoły  zamieszkują krewni dziecka (babcia, dziadek) wspierający rodziców w zapewnieniu mu należytej opieki

8

oświadczenie rodziców

5.

Miejsce pracy jednego z rodziców ucznia znajduje się w obwodzie szkoły

6

zaświadczenie z zakładu pracy

6.

Samotne wychowywanie kandydata w rodzinie

5

prawomocny  wyrok sądu rodzinnego orzekający rozwód lub separację lub akt zgonu oraz oświadczenie o samotnym wychowywaniu dziecka oraz niewychowywaniu żadnego dziecka wspólnie z jego rodzicem

  1. Komisja ustala wyniki i sporządza protokół postępowania rekrutacyjnego.
  1. Komisja rekrutacyjna podaje do publicznej wiadomości wyniki postępowania rekrutacyjnego w formie listy kandydatów zakwalifikowanych(nie jest jednoznaczne z przyjęciem kandydata do szkoły) i kandydatów niezakwalifikowanych oraz  listy kandydatów przyjętych i kandydatów nieprzyjętych do danej szkoły.
  1. Wyżej wymienione listy zawierają imiona i nazwiska kandydatów uszeregowane w kolejności alfabetycznej,  najniższą liczbę punktów, która uprawnia do przyjęcia, dzień podania do publicznej wiadomości oraz opatrzone są podpisem przewodniczącego komisji rekrutacyjnej i listę umieszcza się w widocznym miejscu   w siedzibie danej szkoły.                                 
  1. Rodzic kandydata może wystąpić do komisji rekrutacyjnej z wnioskiem o sporządzenie uzasadnienia odmowy przyjęcia kandydata do szkoły w terminie 7 dni od dnia podania do publicznej wiadomości listy kandydatów przyjętych  i  nieprzyjętych.
  1. Uzasadnienie zawierające przyczyny odmowy przyjęcia, w tym najniższą liczbę punktów, która uprawniała do przyjęcia, oraz liczbę punktów, którą kandydat uzyskał w postępowaniu rekrutacyjnym sporządza się w terminie 5 dni od dnia złożenia przez rodzica kandydata wniosku.
  1. Rodzic kandydata może wnieść do dyrektora szkoły, odwołanie od rozstrzygnięcia komisji rekrutacyjnej, w terminie 7 dni od dnia otrzymania uzasadnienia.
  1. Dyrektor szkoły, rozpatruje odwołanie od rozstrzygnięcia komisji rekrutacyjnej, w  terminie 7 dni od dnia otrzymania odwołania. Na rozstrzygnięcie dyrektora danej szkoły, służy skarga do sądu administracyjnego. 
  1. Jeżeli po przeprowadzeniu postępowania rekrutacyjnego szkoła nadal dysponuje wolnymi miejscami  przeprowadza się postępowanie  uzupełniające zgodnie z terminami określonymi w załączniku nr 6  zarządzenia Nr  25 /2020 Prezydenta Miasta Stargard z dnia 22  stycznia 2020r.

  Formularze wniosków do pobrania:

UWAGA!
Od wtorku 25.02.2020 r. następują zmiany w planie zajęć, w przydziałach sal i dyżurach nauczycieli. Prosimy o sprawdzenie!
Zmiany w planie. Kliknij

Klasa 6d wraz z wychowawcą, serdecznie dziękują wszystkim, którzy pomogli w organizacji kiermaszu „Dla Australii”. Wspólnie udało nam się zebrać tysiąc złotych, które zostały przekazane na wsparcie szpitala dla koali i adopcję niebieskookiego „Lwa” Leona

Koala Adoption Certificate 1

Koala1