baner 11 sztuka bycia razem
baner 2 społecznośc lokalna
baner 5 wszechstronny rozwój zdrowie
baner 4 bariery
baner 1
baner 6 integracja
baner 3 wolontariat
baner 6 wolontariat
baner 8 mistrzowie kodowania
baner 9 mistrzowie kodowanie
baner 10 patriotyzm
Previous Next Play Pause
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
A A A

Informacja dla rodziców  i  uczniów klas VIII.

Na stronach szkół -

Zespół Szkół nr 1 im. Mieszka I www.zs1.stargard.pl

 Zespół Szkół nr 2 im. Mikołaja Kopernika www.zs2-stargard.edu.pl

 Zespół Szkół nr 5 im. Tadeusz Tańskiego www.zs5.stargard.pl

 Zespół Szkół Budowlano – Technicznych, www.zsbt.pl

 Liceum Ogólnokształcące nr 1 im. Adama Mickiewicza  www.lo1.stargard.pl

 Liceum Ogólnokształcące nr 2 im. Cypriana Kamila Norwida; www.2lo.stargard.pl

Na stronach w/w szkół  dostępne są już dokumenty dotyczące rekrutacji.

Terminy rekrutacji:

Wniosek o przyjęcie do szkoły ponadpodstawowej wraz z dokumentami będzie można składać od 15 czerwca 2020 r. do 4 sierpnia 2020 r.,

Termin składania świadectwa i zaświadczenia o wyniku egzaminu

Do 4 sierpnia 2020 r. należy złożyć uzupełnienie wniosku o przyjęcie do szkoły ponadpodstawowej o świadectwo ukończenia szkoły oraz o zaświadczenie o wynikach egzaminu ósmoklasisty (może być także wersja elektroniczna)

Termin ogłoszenia list kandydatów zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych

12 sierpnia 2020 r. zostaną ogłoszone listy kandydatów zakwalifikowanych i kandydatów niezakwalifikowanych do szkół.

Termin ogłoszenia list kandydatów przyjętych i kandydatów nieprzyjętych

19 sierpnia 2020 r. zostaną ogłoszone listy kandydatów przyjętych i kandydatów nieprzyjętych do szkół.

ZARZĄDZENIE

DYREKTORA SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 2 z ODDZIAŁAMI INTEGRACYJNYMI W STARGARDZIE

z dnia 18.05.2020r.

 w sprawie:   wprowadzenia Procedury zapewnienia bezpieczeństwa na terenie Szkoły Podstawowej nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi  w Stargardzie w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19

Celem niniejszej procedury jest zminimalizowanie ryzyka wystąpienia zakażenia wirusem SARS-CoV-2, wywołującym chorobę COVID-19, wśród uczniów oraz pracowników szkoły.

Procedura opracowana w oparciu o przepisy:

  1. Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 marca 2020 r. w sprawie czasowego ograniczenia funkcjonowania jednostek systemu oświaty w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 (Dz.U. poz. 410, 492, 595, 642, 742, 780 i 871)
  2. Wytyczne GIS, MZ i MEN dla szkół podstawowych – edukacja wczesnoszkolna z dnia 15 maja 2020 r.
  3. Rekomendacje dotyczące organizacji zajęć rewalidacyjnych, rewalidacyjno-wychowawczych i wczesnego wspomagania rozwoju dziecka z dnia 15 maja 2020 r.
  4. Konsultacje w szkole – wytyczne GIS, MZ i MEN dla szkół z dnia 15 maja 2020 r.

Pełen tekst zarządzenia: Kliknij Plik PDF 

Załącznik nr 1- Oświadczenie rodzica ucznia klasy I-III  Kliknij Plik Word do edycji    Kliknij Plik PDF

Załącznik nr 2- Harmonogram dezynfekcji i higieny pomieszczeń  Kliknij Plik PDF

Załacznik nr 3-  Wniosek o udział dziecka w zajęciach rewalidacyjnych  Kliknij Plik Word do edycji  Kliknij PDF

 

Dbamy o naszą planetę!

Uczniowie klasy 3c od kilku dni poznawali i utrwalali zasady recyklingu, racjonalnego gospodarowania odpadami, a także skutków zaniechania takiej działalności. W ramach nauczania zdalnego, w domu z dostępnych odpadów przeznaczonych do recyklingu, samodzielnie wykonali prace techniczne.

3c 1

3c 2

3c 3

3c 4Materiał nadesłała Małgorzata Czuryło

 

 

 

SZTUKĄ W WIRUSA! - Część III
Z ogromną radością prezentujemy kolejne, wspaniałe prace naszych uczniów!
Przypominamy też, że galeria nadal pozostaje otwarta!
Wszystkich chętnych uczniów zapraszamy do wzbogacania jej zasobów.
Prace można przesyłać na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Do wykonanego kolażu zdjęć prosimy dołączyć opis:
• imię, nazwisko i klasa,
• autor, tytuł i rok powstania oryginalnego dzieła,
• adres strony internetowej, z której pobrana została reprodukcja.

1b

2b

3b

poprawka

5b 1

 

Wyjątkowe świąteczne prace z języka niemieckiego.
"Frohe Ostern!- Wesołych Świąt Wielkanocnych!"- takie życzenia w języku niemieckim przesłali nasi uczniowie klas 4.
Było to zadanie dodatkowe podczas zdalnego nauczania języka niemieckiego, polegające na ułożeniu napisu z tego, co akurat mamy w domu, pod ręką. Powstały przecudne prace, każda inna, pomysłowa, kolorowa.
Wszystkimi zmysłami można uczyć się nowych słówek i zwrotów- co widać w powstałej galerii. 
 
Zapraszamy do obejrzenia prac w galerii. https://padlet.com/iwonalopacinska/y006ol9pszyt  
 
Niemiecki
 

kartka

SZTUKĄ W WIRUSA!- Część II
Z ogromną przyjemnością prezentujemy kolejne, rewelacyjne prace naszych uczniów!
Przypominamy też, że galeria nadal pozostaje otwarta!
Wszystkich chętnych uczniów zapraszamy do wzbogacania jej zasobów.
Prace można przesyłać na adres:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Do wykonanego kolażu zdjęć prosimy dołączyć opis:
  • imię, nazwisko i klasa,
  • autor, tytuł i rok powstania oryginalnego dzieła,
  • adres strony internetowej, z której pobrana została reprodukcja.

1a

2a

3a

4a

5a

 

 

SZTUKĄ W WIRUSA!

Na dowód tego, że nawet w czasach zarazy kreatywność młodzieży nie opuszcza, publikujemy prace, których autorami są wspaniali uczniowie z  klas VIII „a” i VIII „c”. Można powiedzieć, że zgraliśmy się w czasie z inicjatywą stargardzkiego muzeum i, jeszcze zanim ogłosiło ono swoją akcję „ARCY!DZIEŁKO”, zaczęliśmy realizować pomysł na zabawę wybitnymi dziełami sztuki. Uczniowie, zachęceni przez polonistkę – Joannę Bochenek – wykonali serię zdjęć zainspirowanych światowej klasy malarstwem lub fotografią. Zapraszamy do galerii prac, które nie pozostawiają wątpliwości – mamy w szkole FANTASTYCZNE DZIECIAKI!

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

UWAGA!


Nasza galeria pozostaje otwarta!
Wszystkich chętnych uczniów zapraszamy do wzbogacania jej zasobów.
Prace można przesyłać na adres:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Do wykonanego kolażu zdjęć prosimy dołączyć opis:

  • imię, nazwisko i klasa,
  • autor, tytuł i rok powstania oryginalnego dzieła,
  • adres strony internetowej, z której pobrana została reprodukcja.

 

 

Szanowni Państwo,

INFORMACJE DOTYCZĄCE LOGOWANIA DO POCZTY GMAIL I DZIENNIKA LIBRUS: KLIKNIJ

Nasi nauczyciele terapeuci, specjaliści, przygotowali szereg propozycji aktywności, zabaw dla uczniów możliwych do zrealizowania w domu.

Zachęcamy do regularnego odwiedzania naszej strony, materiały będą sukcesywnie uzupełniane.

Zapraszamy do zapoznana się z materiałami przygotowanymi przez:

  1. Nauczycieli świetlicy szkolnej. Kliknij i zobacz proponowane aktywności.
  2. Logopedów. Kliknij i zobacz proponowane aktywności.
  3. Terapeutów integracji sensorycznej:P. Agnieszki Musiał i P. Anny Łotysz Kliknij i zobacz proponowane aktywności.
  4. Dogoterapeuty Kliknij i zobacz proponowane aktywności.
  5. Psychologów i pedagoga. Kliknij i zobacz proponowane aktywności.
  6. Nauczyciela gimnastyki korekcyjnej. Kliknij i zobacz proponowane aktywności.
  7. Nauczycieli biblioteki . Kliknij i zobacz proponowane aktywności. 
  8. Plastykoterapia . Kliknij i zobacz proponowane aktywności
  9. Zajęcia korekcyjno-kompensacyjne Kliknij i zobacz proponowane aktywności
  10. Biofeedback. Kliknij i zobacz proponowane aktywności.
  11. Kinezjologii edukacyjnej Kliknij i zobacz proponowane aktywności
  12. Trening umiejętności społecznych Kliknij i zobacz proponowane aktywności

Pedagog szkolny oraz psychologowie udostępniają dla potrzebujących konsultacji uczniów i rodziców swoje adresy e-mail:

Małgorzata Lewandowska-  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Anna Wójt-  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Dodatkowo informujemy, że macie Państwo możliwość kontaktu telefonicznego z każdym specjalistą.

Wystarczy zgłosić ten fakt telefonicznie w godzinach od 8.00 do 13.00 dzwoniąc do sekretariatu szkoły

tel. 91 573 41 45

W sprawach technicznych , dotyczących platformy, G Suite np. konta email, resetu hasła itp. prosimy o kontakt z administratorem : P. Joanną Szczecińską : adres email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

 

 

Drodzy Rodzice, Kochani Uczniowie,

w tym doświadczaniu nowej sytuacji, w jakiej się wszyscy znaleźliśmy, chcemy przekazać , że zdajemy sobie sprawę z tego, w jak trudnej sytuacji się Państwo znaleźli . Wielu z nas też jest rodzicami i wiemy, że „ogarnianie” domu, pracy, opieki i edukacji dzieci w jednym to wyczyn niemalże jak wejście na K2 zimą. Nikt nie był na to przygotowany. Wielu z nas nie było również przeszkolonych do zdalnego nauczania i uczenia się, do pracy w chmurze, połączeń online i wielu innych dziwnych sytuacji, z którymi musieliśmy zmierzyć się w ostatnich dwóch tygodniach.

Jako szkoła zrobimy wszystko co w naszej mocy, aby Państwu pomóc. Liczymy również na zrozumienie sytuacji, w której my się znaleźliśmy.

Zgodnie z Rozporządzenie MEN z dnia 20 marca 2020 r. w sprawie szczegółowych rozwiązań w okresie czasowego ograniczenia funkcjonowania jednostek systemu oświaty w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19  uruchomiliśmy w naszej szkole Platformę G Suite. Pozwala ona nam na kontakt z Wami: przesyłanie wiadomości  e-mail, połączenia video, organizowanie wirtualnych klas itp. Na chwilę obecną do naszej platformy zalogowało się i jest aktywnych 97 % uczniów, za co bardzo Wam dziękujemy. Dla ułatwienia organizacji planu dnia, przygotowaliśmy dla każdej klasy plan aktywności ucznia przy komputerze, który pozwoli Państwu i nam na zaplanowanie np. dostępu do komputera w przypadku, gdy w domu znajduje się jedno urządzenie. Każdy uczeń ma obowiązek przynajmniej raz dziennie zalogować się na swoje konto i zrealizować zadania zlecone przez nauczyciela. Prosimy jednak pamiętać, że jako szkoła zawsze będziemy podchodzić indywidualnie do pojawiających się u Państwa problemów, o których prosimy nas informować.

Każdy z Państwa może kontaktować się z wychowawcami, pedagogami specjalnymi , którzy służą wsparciem. Dodatkowo nasi specjaliści, terapeuci, pracownicy świetlicy i biblioteki będą zamieszczać na naszej stronie internetowej propozycje różnych aktywności dla dzieci, które mogą być alternatywą aktywności bez komputera. Zachęcamy też aby w tym trudnym dla wszystkich okresie skupić się na tym, co jest dla nas najważniejsze. Zachęcamy do powtarzania, utrwalania, poszukiwania ciekawych dla siebie rzeczy, rozwijania swoich pasji, spędzania tego czasu kreatywnie i z korzyścią dla swojego rozwoju.

Z pozdrowieniami i życzeniami zdrowia

Dyrekcja i Grono Pedagogiczne SP nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Stargardzie.

UWAGA!

Ze względu na zaistniałą kryzysową sytuację w naszym kraju pedagog szkolny oraz psychologowie udostępniają dla potrzebujących konsultacji uczniów i rodziców swoje adresy e-mail:

Małgorzata Lewandowska-  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Anna Klinik-  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Anna Wójt-  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Zainteresowane osoby prosimy o kontaktowanie się w ramach poniższego harmonogramu:

Poniedziałek: Małgorzata Lewandowska, Anna Klinik, Anna Wójt

Wtorek: Małgorzata Lewandowska, Anna Wójt

Środa: Małgorzata Lewandowska, Anna Wójt

Czwartek: Małgorzata Lewandowska, Anna Klinik

Piątek: Małgorzata Lewandowska, Anna Wójt

W sytuacji braku dostępu do poczty e-mail istnieje możliwość zgłoszenia potrzeby konsultacji telefonicznych, w godzinach 8.00-13.00  poprzez sekretariat szkoły

tel. 91/ 573-41-45

UWAGA!
W związku z zawieszeniem zajęć lekcyjnych w szkole na okres dwóch tygodni uczniowie otrzymają od nauczycieli zestaw zadań do opracowania. Materiały będą udostępniane lub przesyłane drogą elektroniczną od poniedziałku 16.03.2020 r. na adresy e-mailowe uczniów klas 4-8 (na szkolnej platformie G Suite).  Dane do logowania do platformy G Suite zostaną przekazane przez wychowawców w dniu jutrzejszym 13.03.2020 r. po godzinie 14.00.

Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi zgodnie
 z Rozporządzeniem MEN z dnia 11 marca 2020r informuje:

 

Rodzicu,

  • ze względu na bezpieczeństwo zdrowotne Twoje i Twojego dziecka, zajęcia zostaną zawieszone od 12 marca br. W przedszkolach i szkołach podstawowych 12 i 13 marca br. będą jeszcze prowadzone działania opiekuńcze;
  • zachęcaj dziecko do samodzielnej nauki w czasie gdy nie będzie lekcji w szkole. Ministerstwo Edukacji Narodowej na platformie epodręczniki.pl. udostępnia szereg materiałów edukacyjnych, które pozwalają uzupełnić, ugruntować i poszerzyć wiedzę. Dostęp do tych zasobów jest bezpłatny;
  • jeśli masz dziecko w wieku do 8 lat, przysługuje Ci zasiłek opiekuńczy do 14 dni. Szczegółowe informacje znajdziesz na stronie internetowej ZUS;
  • przekaż osobom, które będą opiekować się Twoim dzieckiem, podstawowe informacje dotyczące bezpieczeństwa i higieny;
  • rygorystycznie przestrzegaj w domu zasad higieny i czystości pomieszczeń, w których przebywasz;
  • śledź na bieżąco komunikaty GIS, MZ i MEN o sytuacji epidemiologicznej w kraju oraz informacje przesyłane przez dyrektora szkoły.

W szczególnie uzasadnionych sytuacjach rodzic ucznia z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego może wystąpić do dyrektora szkoły, do której uczęszcza jego dziecko o zapewnienie opieki.

Uczniu,

  • pamiętaj o swoim bezpieczeństwie w domu. Unikaj miejsc, gdzie są duże skupiska ludzi (np. komunikacja publiczna, kino, teatr, centra handlowe);
  • przerwa w funkcjonowaniu Twojej szkoły nie powinna oznaczać dni wolnych od nauki;
  • odpowiedzialnie wykorzystaj czas zawieszenia zajęć w Twojej szkole. Przeczytaj ulubioną książkę, spróbuj uzupełnić swoje wiadomości lub rozwijaj kompetencje. Skorzystaj przy tym z darmowej platformy epodreczniki.pl i materiałów rekomendowanych przez Twojego nauczyciela;
  • przestrzegaj w domu zasad higieny i czystości pomieszczeń, w których przebywasz.

Platforma epodreczniki.pl i materiały do samodzielnej nauki

Zachęcamy nauczycieli, aby w najbliższym czasie wspierali uczniów w nauce i przekazywali materiały do samodzielnej pracy w domu. Szczególnie prosimy o objęcie opieką uczniów, którzy przygotowują się do tegorocznego egzaminu ósmoklasisty, maturalnego oraz zawodowego i udostępnienie im niezbędnych materiałów.   

Rekomendujemy wykorzystanie w tym celu następujących rozwiązań:

  • strona internetowa szkoły;
  • mailing do rodziców, a w przypadku uczniów starszych wysyłanie materiałów bezpośrednio do młodzieży.

Na platformie Ministerstwa Edukacji Narodowej epodreczniki.pl udostępniliśmy e-materiały do wykorzystania przez nauczycieli lub do samodzielnej nauki przez uczniów. Epodręczniki.pl to biblioteka bezpłatnych, sprawdzonych, zgodnych z aktualną podstawą programową materiałów edukacyjnych.

UWAGA!

Od 12 do 25 marca zajęcia w szkole odwołane!

W dniach 12-13 marca

w godz. 7.00-15.00

otwarta będzie tylko świetlica szkolna

wyłącznie

dla tych uczniów, którzy nie mogą mieć jeszcze przez 2 dni zapewnionej opieki.

W pozostałych dniach

16-25 marca 2020r.

SZKOŁA BĘDZIE ZAMKNIĘTA

Dni Otwarte szkoły zaplanowane na 18 marca zostają ODWOŁANE.

 

Szkoły, przedszkola i żłobki zamknięte

Zgodnie z zaleceniami rządu od 16.03. (poniedziałek) przez dwa tygodnie zamknięte będą wszystkie szkoły, przedszkola i żłobki w całej Polsce. W Stargardzie 12 i 13.03. (czwartek i piątek) w wyżej wymienionych publicznych placówkach prowadzone będą tylko zajęcia opiekuńcze. Są one przeznaczone wyłącznie dla dzieci, którym rodzice nie są w stanie zapewnić opieki.

Od 16.03. (poniedziałek) wszystkie publiczne szkoły, przedszkola i żłobki będą już całkowicie zamknięte. Nie odbędą się również zajęcia prowadzone przez kluby sportowe, szkoły językowe i organizacje w siedzibach tych placówek. Zawieszone zostają także zajęcia w Młodzieżowym Domu Kultury i Stargardzkim Centrum Kultury. Zamknięte będzie też muzeum i dwie pływalnie. Apelujemy do wszystkich innych podmiotów o zaniechanie prowadzenia wszystkich form zajęć. Zgodnie z decyzją rządu zalecenie dotyczy także placówek prywatnych.

W związku z wskazaniami rządu i służb sanitarnych przynajmniej do 27.03. (piątek) nie będą odbywały się wszelkie masowe zgromadzenia, których organizatorem lub współorganizatorem jest miasto.

WAŻNE!!!
Rodzice i opiekunowie dzieci do 8 lat mogą skorzystać z dodatkowego, specjalnego zasiłku opiekuńczego. W tym czasie nie będą musieli chodzić do pracy. To 14 dni przysługujące łącznie obojgu rodzicom, niezależnie od liczby dzieci. Zasiłek nie będzie wliczony w ustawowy limit opieki. Mogą z niego skorzystać także rodzice, którzy już wyczerpali zasiłek opiekuńczy na ten rok.

Osoby, które zdecydują się na taką formę opieki nad dziećmi, otrzymają 80% wynagrodzenia. Dodatkowy zasiłek jest wypłacany na takich samych zasadach jak zasiłki z ubezpieczenia chorobowego. Aby z niego skorzystać, należy złożyć oświadczenie u pracodawcy – druk ZUS Z-15 A (w załączniku). Nie trzeba dołączać zwolnienia lekarskiego.

 

UWAGA!

Od 12 do 25 marca zajęcia w szkole odwołane!

W dniach 12-13 marca

w godz. 7.00-15.00

otwarta będzie tylko świetlica szkolna

wyłącznie

dla tych uczniów, którzy nie mogą mieć jeszcze przez 2 dni zapewnionej opieki.

W pozostałych dniach

16-25 marca 2020r.

SZKOŁA BĘDZIE ZAMKNIĘTA

Dni Otwarte szkoły zaplanowane na 18 marca zostają ODWOŁANE.

 

UWAGA!
Od wtorku 25.02.2020 r. następują zmiany w planie zajęć, w przydziałach sal i dyżurach nauczycieli. Prosimy o sprawdzenie!
Zmiany w planie. Kliknij

Klasa 6d wraz z wychowawcą, serdecznie dziękują wszystkim, którzy pomogli w organizacji kiermaszu „Dla Australii”. Wspólnie udało nam się zebrać tysiąc złotych, które zostały przekazane na wsparcie szpitala dla koali i adopcję niebieskookiego „Lwa” Leona

Koala Adoption Certificate 1

Koala1

SZKOLNY KONKURS PLASTYCZNY KLAS I-III SP
,,STARGARD MOIM MIASTEM’’

29 stycznia 2020 roku w naszej szkole odbył się Szkolny Konkurs Plastyczny dla uczniów klas I-III pod hasłem ,,Stargard Moim Miastem’’. W konkursie brało udział 17 uczestników. Zastosowane w pracach, przez uczniów zostały przeróżne techniki plastyczne, mające na celu jak najlepiej oddanie uroku naszego miasta - Stargardu. Organizatorami konkursu były panie; Iwona Prajzendanc, Małgorzata Czuryło oraz Katarzyna Witos-Szałęga. Jury w składzie pań; Mirosława Babicka-Mrzygłód i Katarzyna Kaczmarczyk wybrało zwycięzców, przyznając dodatkowo wszystkim uczestnikom wyróżnienia. Był to ciężki wybór, ponieważ każda praca była wyjątkowa.

konkurs

Wyniki konkursu:
KLASY I

I Miejsce – Nikola Mizerek (I A)
II Miejsce – Szymon Nowak (I C)

KLASY II
I Miejsce – Borys Gumiński (II A)
II Miejsce – Oliwia Kukulak (II B)

KLASY III
I Miejsce – Liliana Zakrzewska (III D)
II Miejsce – Alicja Zalas (III A)

Gratulujemy wszystkim uczestnikom konkursu!
Opracowała P. Iwona Prajzenanc

Zapraszamy do galerii naszych zdjęć